Text

Home Forums Dreambox Text

This topic contains 4 replies, has 3 voices, and was last updated by  Zulan 9 months, 1 week ago.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

affeb
    Member

Jag har ingen text på alla canal plus vad kan det vara för fel

Beson22
    Member

Har du startat om programmet som textar?

Zulan
    Member

Vad har du för box?

affeb
    Member

Det är en Dreambox DM 600 PVR och jag har provat att starta om den men jag är inte så kunnig

Zulan
    Member

Använder du ett text plugin? I så fall vilket? Om inte, installera ett, typ gsub eller liknande.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)

You must be logged in to reply to this topic.

RSS CoolStream.se

• Mitt webbgränsnitt är på tyska?
    Per default blir webbgränsnittet på coolstreamarna på tyska. Detta är enkelt att fixa, så här gör du. Surfa till boxen http://192.168.x.xxx. Tryck på Einstellungen högst upp i menyraden. Välj nu webserver till vänster. Ändra nu Sprache till: English eller vad … Continue reading → […]
  • Prissänkning och PiP
    Nu har man sänkt priserna på Coolstream Neo2 hos både Zulanit och dreambox.se. Utöver det så har man nu fått igång den efterlängtade PiP funktionen som fungerar riktigt bra i den senaste reloaded imagen. Kan inte se att någon annan … Continue reading → […]
  • Installera mgcamd 1.35 på original imagen
    Om du valt att köra original imagen till din coolstream så finns här ett enkelt sätt att få in mgcamd. Ladda ner scritpet till din pc dator här. Packa upp filen, och öppna katalogen. Där hittar du en fil som … Continue reading → […]
  • Hur återställer man en död coolstream Neo2 twin tuner? – Rescue
    Det är lite nytt förfarande när man räddar en Neo2 jämte mot Neo och Zee. Så här gör man. Du behöver en USB sticka formaterad till FAT32. Ladda ner system.img och kernel.img och lägg dom i en katalog döpt till … Continue reading → […]
  • Ännu nyare cables.xml för comhem och Canal Digital kabeltv
    Det händer ständigt uppdateringar i comhems nät för tillfället jag har därför uppdaterat cables.xml som är från http://www.nickebo.net/ och lagt till canal digitals kabel tv nät. Hämta filen här! […]

Användare just nu